11. listopadu 2007

Volba

Příslib prostoru...
nevím, co si mám vybrat. Neobvyklý problém - volit mezi šíleným světem s normálními obyvateli a normálním světem s šílenými, hloupými dušemi, které nemohu vystát - a se kterými se nikdy nesblížím, pokud budu stejná jako teď. Můžu se změnit. Jenže změna k lepšímu to nebude.
Příliš se tady operuje s tělem. Tělo je naše vše, povídají ony ztracené duše a cpou se svíčkovou. Nebo drží dietu.
Některé věci jsou pro ně nepředstavitelné. Porušit úmluvu, společenský zákon - už ani nemají tolik odvahy, aby se vzbouřili proti tomu, co se jim příčí. A terorizují toho, kdo na to jenom pomyslí. Jsou tu takoví, kteří vidí a nevěří, ale bojí se, a takoví, kteří berou úmluvu za svou vlastní morálku. Spíše za absenci morálky.
Mohu mezi nimi žít? Až do nějaké chvíle. Moje trpělivost začíná překypovat už teď, a to jsem v Praze teprve první rok... studium? S NIMI? Děkuji pěkně.
To druhé je... prostor. Nemám ale odvahu. Tenhle zatracený rok jsem už promarnila. Nebýt zkoušek, tak se vracíme už teď. Takhle musíme být rok tady a dělat, že "cože? o ničem nevíme!". A pak dohánět matiku, jazyk a fyziku. Největší vítr mám z poslední. I když, logicky by to mělo být to druhé...
Na druhou stranu... jít na vejšku v sedmnácti je pořád lepší než to táhnout s gymplem do dvacítky. A pak čert ví, jestli se tam dostanu. Sakra.
Pak tu jsou metafyzické problémy, ale ty radši nerozepisuju - i bez toho mě mají někteří za blázínka. Není dobré jim k tomu dávat ještě jednu příčinu...
Volba - ach jo. Kéž by to bylo jednodušší...

Nevím...

5 komentářů:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

OMFG. Ty si určitě dělá srandu, viď... y už teď hodláš jít na vejšku?? Uff... Ne že bych nechtěla. Spíš nemůžu, heh. Máme tady dalšího génia, vážení... :).
A neboj, já se se školou potáhnu dýl než ty... Teda, bude mi víc, až školu skončím. Tfuj ty. Doufám, že si aspoň najdu obor, v němž se moje chabý schopnosti budou moct uplatnit.
Jinak co se týče toho popisu lidí, je to naprosto dokonalý, originální a nechutně realistický :). Blahopřeju. Upřímně řečeno, k takovým lidem nepatřím... Ale jak už jsme se o tom mnohokrát zmiňovaly, nejspíš se jednou poddáme... Čím dýl tu budu kysnout, tím hůř se pak dostanu zpátky na svoji morální úroveň. Ehm. Doufám, že... já ani nevím, v co doufám. Ale optimisticky: v to nejlepší.

Norhi řekl(a)...

Já mluvila o Rusku:D Náš známý skončil školu v patnácti, v šestnácti by mohl na vš, ale přestěhovali se do ČR, a tak rok studoval češtinu... a šel tam v sedmnácti. Není to nic neobvyklého. Spíš je divné se tam cpát až v 2O, jak nařizují české zákony...
Pamatuji si, jak mi otec vyprávěl pohádku na dobrou noc - o desetiletém klukovi, který šel na matfyz. Ten kluk však nebyl ve skutečnosti kluk, ale králík, který se přežral nedozrálými mrkvemi... ale to k věci nepatří:P

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Žůžo...:).
No, třeba nepatří :D... Ale nedozrálý mrkve... copak mu tolik chutnaly?? :D

Norhi řekl(a)...

Asi jo, kdo by se v těch úchylných králicích vyznal:P

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

To jo :D