22. října 2007

Zvláštní, zvláštní...
Práce nestojí za nic. Když jsem to po sobě četla - zase se mi naprosto nepovedlo dodržet to, co tam mělo být od začátku. Ach jo. Strašně mnoho blbostí. Strašně mnoho chyb. Strašně mnoho ne-chyb, které se při prvním dojmu chybami být zdají...
Ale přepisovat to nebudu.
Škola... nevím, co dostanu z tělocviku. Snažím se, ale holt to nejde. A dvojku fakt nepotřebuju, ne teď. Kdykoliv jindy, jen ne v tomhle pololetí...

Čekám. Jako obyčejně, na všechno. A zase bezdůvodně ztvrdnu u počítače...

3 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Copak máš s obsahem? Taky se mi stává (vlastně furt), že píšu to, co nechci...
Přeju ti jedničku, ségra :).

Norhi řekl(a)...

Díky! Potřebovala bych ji... (i všechny ostatní, hlavně z fyziky, kde si učitel nejspíš myslí, že jsem nána a jeho předmět je mi ukradenej...haha.)

Norhi řekl(a)...

:P:D Nevšímejte si toho...