18. listopadu 2007

Pravačka mě bolí. Kdepak kreslení! Přepisovala jsem zemák z externu... tehdy jsem byla tak hloupá, že mám lekci načmáranou v zápisníku fialovou propiskou. Dneska se poznatky musely stěhovat do sešitu.
Strávila jsem notný čas hledáním jasné definice dekretního času. Ten zpropadený rambler mi pořád vypisoval nějaké blbosti...
Ach jo.

Celou noc jsem se zbavovala vizí jednoho podřadného filmu. Hvězdný prach se jmenuje. Blbost nehorázná. Co holka, to prostitutka. Fantasy..! Už dávno degradovalo. Jediní dobří autoři jsou Tolkien, Zelazny, Pratchett a místy Vance (je totiž víc scifoidní).

Chci si půjčit Herberta, Lema a Bretona. Nejznámější romány, ať taky vypadám trochu vzdělaně.

3 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

No, přepisování nezávidím... :D. Ale já sama mám několik prvních hodin dějáku v erárním sešitku a vůbec mi to nebránilo v tom mít z toho jedničky :P :D. Zajímavý, že letos mi to nějak jde... Možná to bude těma válkama :P. Nejsem schopná pochopit, proč mě to tak bere.
Jo, Terry.....:)). Bez komentáře :P.

Norhi řekl(a)...

Erární sešitek...:P

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Njn :D