21. listopadu 2007

Zásvětí


Napadla mě jedna taková věc - co kdyby se založil surrealistický kroužek?:P Nemyslím to doslova, nýbrž jako web, kde by se publikovala tvorba "za hranicemi". Nějaké ty básničky, povídečky, překládečky... potažmo ff, ale ne příliš.
Už mě totiž štvou Saspáci, Literáci, Písmáci, Lesáci a teď už i většina Potterpovídkářek, které svým supa dupa kůl růžovými výtvory takřka zamordovaly menšinu dobrých - opravdu dobrých - místních autorů. Ještě jakž takž přežívá Budeč a Timeeater - ale to je vše.
Vím, že Bella nebude mít zájem (nic takového přece nepíšeš, že... a cestování mezi světy se nepočítá. Ale když budeš chtít, prosím:)), kontaktovala jsem tedy Lillian do g-booku, protože ICQ tvrdošíjně nezapíná. To abych si pořídila msn, třebaže ani pořádně nevím, co to je.
Mám už i design. Obrázek je od autorky jménem li-bra, zůstal takřka nepozměněn. Možná později udělám i jinou verzi, ale tahle se mi zdá zatím nejlepší, co se mi kdy povedlo splácat...

3 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Ale co by ne? :)) Jestli jde o mě, vždycky mě fascinoval surrealismus :). Jen o tom neumím psát... Ale mohla bych dělat správce a propagátora :D ;). A design je moc hezkej ;)... Máš to už s css nebo bys tu prácičku věnovala mně? :P

Norhi řekl(a)...

Lillian mě ignoruje, takže pokud to nespadne - jestli chceš, prosím. Ale nemusíš.
Stejně nevím, kde sehnat autory:) Já, možná ty, možná Lilly, možná Terka. Další budeme muset hledat na Literu či někde úplně jinde a dělat si všude širokou reklamu...
jiné východisko nevidím...:P

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

No kdoví... třeba se nakonec něco povede :).