25. ledna 2008

Nestěhování

Lidi, nestěhuju se. Zkoušela jsem to chvíli na pise.cz, ale ta všudypřítomná reklama je na avadu. Všechno bliká, "nový nábytek za nízké ceny!", "webhosting zdarma"... Brr. Nevím, jak to tam může Bella vydržet.
Na jiné jsem se taky dívala, ale blog.com má strašlivé menu, co se nedá změnit, u ostatních se mi kříží oči, jakmile pomyslím na ty css úpravy... mně narozdíl od ostatních je z toho na nic. Nemám trpělivost. Zapomeneš někde čárku a všechno letí k čertu...
Zkrátka, zůstávám tady.
Možná ještě změním design.
Určitě.

3 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Krásnej design ;))!
No, mně to ani tak nevadí, protože to na tomhle pc prostě nejde, nezobrazuje se to :D. Jinak bych na to asi taky kašlala... :). Každopádně až se přestěhuju na jinej komp, změním zase adresu :).
Ale hele, to ti budu muset předělat ikonku...:D. No, jdu na to :P.

Norhi řekl(a)...

Nemusíš... je jedno, čím odkazuješ, hlavní je, KAM odkazuješ:D
A teď tento blog, jakožto skládka organického odpadu, má aspoň tu správnou barvu...

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Ale chci :D... Ať jsem aspoň v něčem aktuální :P.
Pěknej avárek ;).