18. února 2008

Bohr ještě jednou

Bůh nehraje v kostky. (AE)
Neříkejte Bohu, co má se svými kostkami dělat. (NB)

Zajímavé. Na to druhé jsem narazila ve Wikicitátech. O člověku, co pronesl tu ráznou odpověď, se mi dnes zdálo. Z nějakého důvodu v souvislosti s jezerem.
V nedávné době jsem jeho charakter použila jako základ pana Sedmičky. Ano, přiznávám se, byl to on. Proč, zeptáte se? Protože je jednoduše fascinující. Energie, dobrosrdečnost - a to vše se železným jádrem uvnitř.
Dosud jsem ale nenarazila na knížku, nebo aspoň na článek, který by psal sám. Proto o charakteru můžu soudit jen z některých málo fakt.
Dobrá, teď už ticho. Aby v Kodani neměli zemětřesení, jak by se ve svém hrobě, chudák, obracel...

Inu, máte tu (dolejš, dolejš) anketu. O víře. Aby ti, kdož se nechtějí vyjadřovat přímo, mohli aspoň kliknout na příslušné místo.
Bella si stěžovala, že ji dvacet návštěvníků denně něstačí. Hm. Já jich často nemám ani deset.
Ne že bych nějak zvlášť naříkala - čím méně očí vidí tuto hrůzu, tím líp:)

2 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Heleď, NB asi nebyl Nabulio, co...? :P

Norhi řekl(a)...

Viz nadpis:)