3. března 2008

Zpátky...

Tak pokračujeme.
Zjistila jsem, že bez blogu je život o hodně chudší. Tedy, o něco. Ale stačí to, aby se vám začalo stýskat.
Poslední dobou jsem se snažila dostat z maniakální depky, jež vzniká v izolaci od spřízněné duše (to je někdo, na koho si můžete pořádně zařvat - bohužel je mi těch lidí líto, a tak neexistují) a v každodenním přebývání na základní škole. Teprve nedávno jsem dosáhla normálního stavu, totiž přesvědčení, že většina světa je postavená na hlavu. Hezká to změna.
Hele... a teď mi skončil námět. Takže tu bude hláška z televize:
Na otázku, jaké ženy se mu líbí, známý plastický chirurg odpověděl: "Ty, co se dobře rozvrstvují a málo krvácí."

3 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Pánové, svět je šílený! :D
Jo, tak to je dobrý popis...:P.

Norhi řekl(a)...

Už dávno:D
No, aspoň odpověděl upřímně.)

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

To jo :D.