22. dubna 2008

Konec světa

Nedávno dávali v televizi pořad, který byl tomuto "jevu" věnován. Obsahoval zprávy o možných meteoritech (jsou dva - jeden může spadnout v květnu letos, druhý prý kolem 2013), o pohybu litosférických desek, o vypařování vody při styku s magmatem z oceánských "pohoří", dokonce i o možné černé díře, která prý vznikne při spuštění nového urychlovače, jenž je nyní ve výstavbě... Atd, etc.

Samozřejmě, většina z toho je přitažená za uši, a když ne, tak to neznamená, že se to stát musí. Zajímavé je, že jsem nezaslechla jediné slovo o globálním oteplování - asi už není in, příliš banální, aby se o něm pořád dokola mluvilo. Ale vzato kol a kolem, dle onoho pořadu to vypadá tak, že si člověk může vybrat, jakou smrtí zemře. Což je hezké.
Teď jsem měla parádní myšlenku, ale vykouřila se mi z hlavy... ach jo.
Když už svět má skončit, nechť se to stane až po tom, co naše generace skončí vejšku... Studovat chci, pracovat už jaksi ne:)) A pak by člověk nemusel řešit takové věci, jako je rodina, daně, děcka, nemovitost... zkrátka všechny ty šílenosti, co patří k "normálnímu" životu. Bože, proč chce někdo s tím vším začínat dřív? Samostatnost? Samostatná závislost na okolí. Tak to je.
Kdyby bylo po mém, tak si koupím chajdu někde v horách a štěkám na všechny, kdo projde kolem. Ale musíme si přec vydělávat, že.

Veselý toť příspěvek.

3 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Jo, brouku, já bych si tu chajdu koupila kilák od tebe, a kdyby se některý z nás náhodou zachtělo po sobě neštěkat, mohly bychom k některý zajít na čaj :D :D. Kdybys viděla pár mejch zápisků v sešitě.... No, mívala jsem kdysi mnohem depresivnejší nálady :). Ale tu chajdu bych si koupila stejně.

Pokud bych na ni měla.

Norhi řekl(a)...

Ach, vždyť stačí vyhodit nebo zabít její předešlé majitele:D (časnačajovská metodika, já vím).
No, a co takhle do lesa na maliny? Nebo na ty radioaktivní borůvky ve Špindlu? Některé jsou velké jako ty maliny... byly... pokud si pamatuju...
:)

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Jo no :D.
Do lesa na maliny? Nechat se sežrat nějakým perverzním vlkem? :D Nakopala bych mu zadek...:P.
U nás borůvky ještě nemáme. A dlouho mít nebudem. A o radioaktvních ve Špindlu nic nevím :D... To se ke mně nedostalo.