11. května 2008

Jsem zpět. Včera a předevčírem notebook stávkoval - vřeštěl jak na lesy, když jsme se ho snažili zapnout. Fungoval, ale ventilátoru se asi naše celodenní psaní referátu nelíbilo... a tak dával najevo svůj nesouhlas. Dostal tak den volna. Zvláštní je, že když dnes ráno přišel technik, veškerý povyk náhle ustal. Kdyby se obrazovka mohla nějak tvářit, byla by nevinnost sama. Prý ta náhlá vspoura byla zaviněna neprovzdušněním spodku počítače... stojí tu tedˇ tedy na čtyřech zátkách od plastových láhví...

Ach jo. Chudáček malej.
Tedˇ tady máme nainstalováno plno nových programů, mezi nimi i automatický přepínač klávesnic - užitečná věcička, jedinou její chybou je, že neumí háčky a čárky nad písmeny, které nejsou přímo na klávesnici. Tedy tˇ, dˇ, o´ aj. budu muset psát takhle. Asi. Dokud to pořádně neprohrabu...
Pak je tu antivirus, jistá speciální stahovačka, internetový telefon (alternativa skype), firefox... zkrátka se ten chlap vyřádil. Díky mu:)

Včera jsem (podruhé) dočetla Solarise, tentokrát pro školní referát. A znovu se mi líbil. Což se neděje tak často. Ta knížka vás... omámí. Má v sobě jakýsi výsměch... ne, to je špatně. Je to pochopení vlastní ničemnosti - a částečně i jednoty světa. Jedna z mála knih, možná jediná, která v sobě má dálku, neředěnou věčnost, jakou je schopno vytvořit jenom lidské vědomí. To nejde popsat. Přečtěte si sami. Kdo požádá o e-book, mám v počítači.

2 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Ten se teda vyřádil :). Taky bych občas potřebovala nájezd technika... Ten starý shit mi začíná lézt na nervy. A na tom vedle nic není. Ani poznámkový blok! Musím si vždycky zapnout soubor 0.txt, který jsem si na to vytvořila...:D. Ani kalkulačku tam nemá. Se z toho picnu...
Solaris... Hm. To jméno se mi líbí. Už si nepamatuju, kde jsi ho měla, ale líbilo se mi :).
Jukla jsem znova na Piráty dvojku. Hele, upřímně, ti hoši se na to evidentně nadřeli :). Viděla jsem to podruhý a přesto jsem se u některých pasáží docela parádně lekla :D. Je to fakt hezký. A Johnny je nepřekonatelnej :D. Dělat si ze sebe prču umí dokonale. I ve vážnejch situacích (jiný filmy). A vůbec... Mohla bych toho napovídat, ale to si radši nechám pro sebe, páč se mi o tom nechce psát :D. Ale každopádně je to Herec :). Holt ani Andy na něj nemá :D.

Norhi řekl(a)...

No... bude ti stačit, když řeknu, že nemám co říct?:D