16. května 2008

Pravda na pravdu

Slíbila jsem sice Belle povídání o nerealitě, ale myslím si, že vše, co se o ní dá s určitostí říct, bylo napsáno už v tom jednom komentu. Vše ostatní je jen nepodložené a značně amatérské filozofování. Takže bohužel budu muset ten slib porušit a mlčet dál... Možná někdy...

Jde o to, že sama tomu nevěřím. Je to příliš jednoduché a nepropracované. Hloupé. "Teorie" nereality se pohybuje spíše v oblasti víry než faktu.
Proto radši ne.

Ve středu jsme byli na MaSo, pořádané matfyzem. Náš tým skončil jako třicátý sedmý. Nijak valný výsledek, avšak nemyslím si, že to bylo jen mou vinou. Většinu příkladů, co mi dali, jsem vypočítala, a ty ostatní bych potenciálně mohla vypočítat, kdybych nezačala ke konci ztrácet koncentraci a usínat. Jediný propadák byl s tou průměrnou rychlostí. Z vlastní zabedněnosti jsem nemohla sestavit tu směšně jednoduchou rovnici. Ale to nevadí - přece jen začal proces usínání.
Mají opravdu hezkou budovu. Naše posluchárna měla snad čtyř až pětimetrový katedráloidní strop.

Btw, dneska má narozeniny Jurij Ševčuk. Bude mu... padesát jedna? (ach to počítání!) Každopádně, všechno nejlepší!:) 

3 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Můžu si postěžovat? ;)
Hele, zatímco já na blogu dělám všemožný brejky, abych vyjádřila svoji momentální náladu, z tvejch příspěvků nikdy s určitostí nepoznám, jak se cejtíš... Napadla mě i možnost, že máš tak nějak stagnující náladu, ale to taky nemůžu vědět.
Jenom, abys věděla :P.
Jinak s tou nerealitou se moc nepatlej :). To neva. Tak nějak už jsem na to stihla zapomenout :D. Ale je hezký, že ty si to aspoň pamatuješ :). Tak či tak, nejspíš by mi poznatky o nerealitě život nijak extrémně nezměnily :). Asi je ti jasný, proč... Je to pravděpodobně cejtit z mnoha mejch příspěvků :D. Ať se děje, co se děje, my si budeme žít ve vysněným světě a jen občas se půjdeme podívat, jestli se neděje něco zajímavého v tom našem :P. Nu což, pokud je to pro člověka naplňující, proč ne? Ale žít se musí... I když se nám roztahuje vesmír, nebo co to vlastně dělá, i když zanikají a vznikají hvězdy, i když si fyzikové a další lámou hlavu s tím, jak to všechno funguje......
Mám zvláštní náladu.

Norhi řekl(a)...

Protože se většinou necejtím nijak:) Tedy, nijak, aby to bylo zveřejnitelné, protože psychiatrické analýzy sama sebe nechce číst nikdo:D Ber to tak, že jsem robot, permanentně nasranej robot, jako ten počítač v Lidech bohy, co každého posílal do hájíčka: "Potřebuju data o té neutronové hvězdě." "Trhni si."
No, hele, znáš přece to moje náboženství... aneb sektu klanění se vědě... přesněji, objektivní realitě. Ta je neobjasnitelnější než všechna ufo dohromady.

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Ale božíčku :D. Jo no... Taky bych nejradši lidi posílala do háje. Dneska jsem se skoro celý vyučování pronudila (až na předměty typu angličtina a děják) a zadek mám odsezenej, jako bych celejch devět let před tím nesedávala denně v lavici. Fakt nehorázný :D.
Jasně...:). Andy a věda :). Já jsem teda spíš na něco romantičtějšího. Ale rozhodně žádnej kýč. Náhodou, stylový božský drcení nevěřících je docela parádní věc....:D