25. května 2008

Stý příspěvek

Ne, nebudu sem dávat žádné obrázky, zaklepejte vedle:) (nenápadná reklama na kamarádku...)

Inu. Hele. Jak začít?
Dnes, v krásnou slunečnou neděli, mám konečně odpoledne volné. Koukala jsem se na první díl Back to the Future, dva další se stahují. Pomalu ale jistě propadám sci-fi... V jedenácti mě sice bralo fantasy, ale teď je tomu přesně naopak! Hurá revoluci! Ehm...
Dvacáté páté května, však víte... Šeříkový i ručníkový den (link). Staré mánie se těžko zapomínají. Pamatuji si, jak ze mě "kočička" (neboli ruštinářka, která se tomuto zvířeti příliš nápadně podobala) šílela v sedmé třídě zš, protože jsem o Zeměploše mluvila neustále. Inu... kdo nebyl v dětství něčeho fanoušek, je vlastně nebezpečná osoba, protože jsou jisté druhy mánie, které můžete, stejně jako plané neštovice, mít jen jednou v životě...
Můžete se divit, můžete se mračit, ale nic s tím faktem neuděláte - poprvé za toto století mám dobrou náladu.
Sice zítra mi ji někdo určitě zkazí, ale to je jedno. Vlastně před chvílí se pokusil zkazit. Jistá osoba na shoutboardu v Bellině blogu. Možná měla ty nejlepší důvody, ale tak nějak zcela osobně nesnesu anonymitu. Znamená to, že onen člověk má co skrývat. Dobrá, přiznám se, taky většinou pod rusofobní články píšu více méně skrytě, ale to je otázka zkušenosti. Na jednoho idiota jsem už narazila (že ano, pane Třináctko?). Je zvláštní, že umění ponižovat je nepřímo úměrné inteligenci jedince. Čím vynalézavější jsou jeho urážky, tím je v životě nepříčetnější. Tož záhadný jev.
Dobrou noc a pěkné sny...

2 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Heh, může mi nadávat, jak chce. Až mě to přestane bavit, buď mu zakážu přístup (pokud zjistím, jak by se to tam dalo zařídit :D), nebo prostě budu jeho kecy mazat. Urážet mě na vlastním blogu nebude. Ať si o mně píše, co chce, na svým vlastním...
Gratuluji k pěkné náladě.

Anonymní řekl(a)...

Ahoj :)

čítal som si Tvôj koment na inom blogu tak som sem zavítal. Páčil sa mi Tvôj názor na knihu od Raymonda Moodyho, o klinickej smrti a ďalej.

Tak maj sa krásne

Lioljundi

(http://lioljundi.blog.cz)