28. června 2008

Nuda

To vyjadřuje vše. Nemám teď dostatek síly na dělání složitějších věcí (čtení chytrých knížek, dělání stránek), a ty jednoduché už došly.

S těma novýma stránkama asi seknu, jelikož dreamweawer už nemám, a jiný editor, který by reagoval na češtinu, neznám. Vy možná ano. Prosím, nestyďte se a napište do komentářů, jak mám dávat do ANSI háčky a čárky a nepoužívat při tom prapodivné znaky. Opravdu bych to potřebovala. Protože jakmile jsem přepla do unicode, přestalo fungovat css.
A ještě se chci omluvit Belle, že jsem po ní furt něco chtěla. Jak vidím, už se asi šla utopit v řece...
Modlím se, aby v Luxoru měli všechny díly Clarkovy Odysei. Když už jsem skončila devátou třídu dvou škol, měli by mi něco za odměnu koupit. A ty knížky, jak jsem se dívala, nejsou zas tak drahé... takže bych ráda měla všechny. A v ruštině je nechci, jelikož se tam Hal jmenuje jinak. Mimochodem, ve francoužštině je to Carl. Kája:))
Pomalu z tý nudy blázním...

2 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Mně se neomlouvej, proboha...:D. Já se jen šla projít k přehradě :). Ve skvělý náladě, to nepopírám, ale to nebylo tebou :).

No vidíš, nakonec jsi to všecko dala :D. Fakt parádní design ;).

Co se mě týče, radši bych bláznila z nudy, než makala v cukrárně ;) :D... Ale aspoň nezakrním a tolik nepřiberu (pokud nebudu příliš ujídat). A taky si vydělám prachy. S tím jejich přístupem mám chuť se vším seknout, ale taky se na ně můžu vytentočkovat...

Norhi řekl(a)...

:) Ještě jednou, jsem ráda, že se ti líbí. Že i v dnešní čas permanentního neumělectví jsem něco vytvořila:))
No, já zakrním asi zcela určitě, odjedu na vesnici, budu pozorovat slepice a odpovídat jim kvokáním na kvokání.) Ale, koneckonců, tentokrát to budou jen dva měsíce, a budu s sebou mít asi celé tuny chytrých knížek. Furt je kupuju, ale nečtu. Jsem srab:)