8. září 2008

O několika dnech a studnách

Je mi blbě. Nepoužila bych zatím výraz "na dně", ale opravdu to k tomu nemá daleko. To, co chci umět, neumím. Geometrii taky neumím. Vše, co mám ráda, se mi pomalu znechucuje. Nepamatuju si pomalu začátek věty, kterou říkám. V humanitních předmětech jsem permanentně absolutní nula. Učit se nazpaměť - nedokážu. Odvozovat na místě - taky ne.

Kašlu na to.
Je mi jedno, co ode mě lidé čekají. Mělo by mi být jedno i co si o mě myslí. To ale jde, když máte svůj vnitřní svět. Ten můj je... periodickej. Většina z něj závisí na čistém rozumu, logice a intuitivním pochopení, s tím posledním mám poslední dobou problém. I když si to logicky rozžvýkám, stejně to necítím. A cit je základ. Pochopit znamená procítit.
Promiňte mi, že neaktualizuju stránky. Nemám editor. A tenhle nout je azbukový. Nežere mi diakritiku v ANSI. Buď budu muset celé stránky převádět do Unicode, což se mi nechce, a ke všemu, blbne tam potom css, nebo si koupit dobrý editor. Nechcete mi někdo věnovat Dreamweaver? Ach, to asi nepůjde...
Bello, kde jsi? Na icq - ne, příspěvky jen občas... Ani nevíš, jak se těším na tvoje příspěvky. Hlavně poslední dobou.
Sakra, už sem tahám i rozhovory...

Vlastně za to nemůže jen škola. Dopálily mě i jiné věci. Jak se ti z devítky teď mají dobře. Jak je všude plno rusofobie. A oni si klidně žijou, a budou žít dál, až nakonec... nevím, zda je to štěstí. Štěstí je čistý rozum. Vše je ale zatraceně vratké.
To ta rýma... mimochodem, četl jste někdo Rýmu od Stanislawa Lema? Doporučuju... Trochu jiná detektivka. O náhodě.
Chci si sehnat něco o synergetice (kurnik, jak se to píše?). Vyhlídla jsem si jednu knížku na netu, "Základy synergetiky" od Kňazové a Kurdumova. Vydalo ji ale urss, speciální nakladatelství, jehož výtisky, zdá se, dají sehnat jenom v hlavním městě. Koneckonců, spokojila bych se s čímkoli, hlavně čitelným, bez přehršle matematiky. Vzhledem k tomu, kolik jiných knížek čeká na přečtení, kupovat nové je trochu nerozumné. Ale co naplat, líbí se mi už to slovo - synergie. Dalo by se jím krásně nadávat.

No, už jdu spát. Nedivte se času, tady to jede o dvě hodiny napřed. Chtěla jsem sice dneska koukat na 2010 v originále (Hal a Chandra by mi zaručeně spravili náladu), ale nějak se to zaseklo tady u příspěvku. Holt jsem si musela vybít depku. Koneckonců, co ještě dělat na blogu, zvlášť puberťáckém.
I ten nový avatar je na spravení nálady. Richard rulezzz!!

4 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Hmmm... Hele, klídek, hlavně se nikde nepokoušej topit :). Na icq se zejtra objevím, já jsem kapánek marodila, tak se mi na komp hrozně nechtělo... Teď to ale bude opět moje hlavní rozptýlení.

Taky si dělám avatárky pro radost :P :D. Jeden den jsem vystřídala hned tři nebo čtyři, až jsem nakonec zůstala u střízlivého Havelocka...

A příspěvky se mi zas píšou o něco líp, ačkoli nedokážu pochopit, co se ti na nich líbí, v poslední době píšu každý den o ničem.

Zatím pa, letím do školičky... :-!

Norhi řekl(a)...

Řeky jsou tu dokonce dvě, velikosti Vltavy (Šeksna), takže by mi to topení možná vyšlo:D Pokud bych neskočila na proplouvající parník...
Jsme asi nějak synchronizovaní. Taky marodím. Zejtra do školy nepolezu, dnes jsem za nějakých sedm hodin vyplýtvala cca 50 kapesníků. Na angličtinu taky nejdu, takže ajsko nevypínám, snad se uvidíme:D
Nj, když nebyl net, pár jsem jich taky udělala. Nejlepší byl asi s takovou polojeptiškou, u ní nápis: "Do YOU believe in string theory?". Ach, Greene mě přibral do sekty...:)) Jestli se divíš, co tu blábolím, tak viz: Teorie superstrun. A podívej se dolů na literaturu:)

No, čtu je, protože vzpomínám na krásné trutnovské časy... klidné... víceméně..

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Třeba by ses zabila i o ten parník, naděje umírá poslední :D.
No, nakonec nic, co? :D Potkaly jsme se na tom ajsku vůbec? Myslím, že ne... Asi jsem ho měla vypnuté zase já, ale zase ne tak důkladně, jako to občas mívám, tak nevím.
Sekta, jo? :D No, ten popis vypadá zajímavé, silně mi to připomíná Terryho, asi tím, že je tam spousta slovíček jako časoprostor, kvantová mechanika a 11 rozměrů :D. Hezké.

Jasný :). Teda sice pořád nevím, čím to přesně, ale budiž :D. Třeba momentálně teda o škole mám dva příspěvky, tak asi to... :D.

Norhi řekl(a)...

Jo, akorát by to bylo neestetické!:D
Nevím, už si nepamatuju. Ale asi ne.
To je asi tím, že to Pratchett parodoval:D Jestli myslíš Making Money a Ctibuma s těma šuplíkama, tak je to nezastíraná a sprostá parodie na superstruny.))