9. září 2008

Analytical thinker

My personality type: the analytical thinker   To mi vyšlo v jednom testu, kde byly použity šestnáct typů osobností podle Junga. Jen čtyři otázky - a výsledek až podivuhodně sedí. Až na to, že na roli mad scientist mám nedostatečně inteligence:) Ale jinak jsem to více méně já. Nebo to, čím bych opravdu fakt chtěla být... (toť jsou podivné choutky, no řekněte. O žádné Mary Sue tohoto typu jsem doposud neslyšela).

Klikněte na ikonku a dozvíte se detailní popis:D Jestli budete chtít, můžete si ten test taky projít, je tam odkaz...

4 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Vyšlo mi ED... Docela zajímavé. Kdyžtak o tom trochu kecám na blogu, ale ne že bych to přeháněla... Stejně jsem těm anglickým věcem rozuměla maximálně z půlky, takže jsem spíš hádala :D.

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Až na to, že jak se to tak snažím číst (jako ten popis), tak to zase tak nesedí :D. Já v problémech spíš plavu a když už je řeším rychle, tak je to stylem "prostě je to debil"... :D

Norhi řekl(a)...

No, tam šlo hlavně o to, odpovídat pravdivě na ty anglický věci:D Když zaškrtneš, že nemáš intuici, tak ti vyjde, že intuici nemáš:D Jednoduché...
Já si problémů snažím nevšímat, jelikož jsem moc líná na to, začít je řešit. Prostě se s tím neobtěžuju.
Ale typický AT byl Landau, ten občas zapomínal jíst (a pak volal manželku, že "je mi špatně, volej sanitku, pomoc!!").

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Jasný no :D. Tak ale budiž, když jsem se tak sběžně koukla na těch pár slovíček, co jsem v tom rozpoznala, myslím, že jsem to dala celkem pravdivě... Za tolik možností tam naštěstí nebylo :D.

Ježíšku :D. Dobrý týpek...