17. října 2008

Šedesát čtyři

Proč neřekl čtyřicet dva?:D Zkrátka a dobře, překlad mého nynějšího avataru (šlohnutého z Deviantartu):

Psychiatr: "Jakou cenu má pro vás život?"
Feynman: "Šedesát čtyři."
Psychiatr: "Proč šedesát čtyři?"
Feynman: "Jak můžete stanovit cenu života?"
Psychiatr: "Ne! Myslel jsem, proč jste řekl "šedesát čtyři", a ne "sedmdesát tři", například."
Feynman: "Kdybych řekl "sedmdesát tři", položil byste stejnou otázku."

Výsledkem bylo, že mu do kartičky napsali, že je blázen. A nevzali ho do armády. Což je dobře, aspoň žil o něco déle:)

V pátek jsem si udělala provizorní víkend. Je to realizací práva na volný čas. Protože teď i v neděli musím někam běžet (doufám, že to bude jen tentokrát). 
Včera byla třídní schůze, prý jsem dostala pětku, a to ani nevím za co. Stávalo se vám to někdy? Že vám prostě někdo pro nic za nic, kvůli vlastní nepozornosti, napíše do třídnice pětku a pak ji odmítá zaškrtnout? Bože. V pondělí vezmu sešit a omlátím ho informatikářce o hlavu, jelikož mi za ten úkol dala 1-, ne 5, jak se snaží tvrdit světu.
S ekonomikou, mám dojem, nic neudělám, protože ji nechápu. Naprosto. Letí mimo. To se mi v tomto rozsahu stává poprvé. Máme ji jednou týdně a nikdo ji tedy pořádně nevysvětluje. A učitelka to známkuje typem chyba - stupeň dolů. Nasrat. Nebudu se snažit, protože to značí šílenství. Škola mi bere všechen čas, i když se nesnažím, už vůbec ne tak, jako ostatní.
Seru na to. A nikdo ať nesmí říkat: "snaž se, snaž se!" Nebudu. Jděte s tím někam. Je mi jedno, že se ostatní snaží.

Žádnou veselejší notu nenajdu, i když bych chtěla...

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty vás tam teda moc nešetřej, omlať jí ho o hlavu pořádně.

Papíry na hlavu bych taky chtěl, ale nejsem na to asi dost chytrej :) N.G.

Norhi řekl(a)...

Bude mi potěšením:P
Hm, on byl R.F. spíše nasranej, jelikož se ho už před tím zeptali na několik hloupých otázek...) A nač ty papíry potřebuješ?;)

Anonymní řekl(a)...

Člověk se má na co vymluvit. To mu dává v případě nutnosti zajímavé možnosti. Namátkou: Použití násilí proti lidem :)

Norhi řekl(a)...

To je velmi užitečné, připouštím;))

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

No, Andy, hustáá. Od tebe bych to nečekala :). Ale jen dobře. Nenech si od školy zkazit život :D. Škola je tu od toho, aby se děcka nenudily, než budou mít v ruce papír, kterej bude prej dokazovat, že jsou připravený na to a to povolání. Jinak z tý školy budeš potřebovat tak akorát jak si spočítat výplatu. Je to na hovno...

Hlavně se nerozčilovat :). Já už školu ignoruju dlouho... Je to tak mnohem pohodlnější. Do tvé školy bych fakt chodid nechtěla. I Češi to tu flákaj a mně je to stejně málo :D.

Norhi řekl(a)...

:DD Zejtra si taky dělám vejkend, abych nemusela psát písemku z literatury... to bych si zkazila známku definitivně...
Je to pravda... ale zas tak růžově bych to neviděla - na vejšku potřebuješ nějaký znalosti z určitých předmětů a pak na práci taky... estli nejdeš zametat chodníky... dokonce i tělocvikáři potřebují k přijímačkám biologii:)) Jak to vyjádřila jedna spolužačka: když chci být sběračem láhví, potřebuju na to chemii?
No, za chvíli budou prázdniny, snad to bude fajn a půjde mi net...:)

Anonymní řekl(a)...

Chytrý to Feynman...:)
S tou pětkou se mi to bohužel taky stalo, ale sem tam se tam objevila i jednička a nevěděl jsem, kde ji vzala :)
S tou školou mám podobný pocity, mám chut se na to vykašlat...

Megram řekl(a)...

:-) Já na to kašlu už od narození. :D asi a stejně jakžtakž procházím s vyznamenáním. :D XD

Megram řekl(a)...

:D a když už budeš mlátit, mlať někam kde ji to bude hodně bolet. :D ať si to taky užiješ... ;-)