3. února 2008

Strašlivě chci něco napsat a zbavit se té nervozity, co mi zabraňuje pracovat. Občas mě totiž přepadá panika, strach, že to vše nestihnu - ne však proto, že nemám čas, ale proto, že se to bojím nestihnout a tudíž nedělám vůbec nic. Takřka panika z paniky.
Včera mě ohromně bolela hlava. Dneska ráno taky. Vycucala jsem polovinku tablety a trochu se to zlepšilo. A víte, v čem byla příčina nevolnosti? Trošku větší mozkové úsilí! Jsem se pro změnu pokoušela porozumět Heisenbergovi, přesněji Kodaňskému výkladu...
No nic.
Dneska jsem se jak vůl plahočila přes celou Prahu, abych pak zjistila, že ty zatracené lekce zrušili. S jedním klukem z vyššího ročníku jsme u té budovy protrčeli bezmála půl hodiny, přičemž se vyskoušely všechny klávesy zvonku, některé dokonce několikrát. Hrozné je, jak ten zvonek piští, když se dovolává té či oné části instituce.
Takže se jelo zpátky. V peněžence jsem, ke svému nemalému údivu, objevila zatoulanou dvoustovku. Utratila se za jídlo, jednu z věcí, co mizí opravdu rychle.

A stále, stále se cítím jako na jehlách...

3 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Okouzlující...:). To se mi taky někdy stává. Dokonce jsem o tom dneska taky psala, ale mám dojem, že tys to popsala mnohem líp :D... No, budem přežívat :).

Norhi řekl(a)...

Jo, pár flašek na uklidnění:D
Ono to částečně pramení z lenivosti... což je velmi zákeřná charakteristika.:)

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

To jo, no :D.
No super, tak to se jdu pohrabat v báru...:P