9. února 2008

Slunce

You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun.

Citát, překvapivě pravdivý.
Co mám zase psát? Proměňuje se to v kolotoč. Když vím, není počítač. Když počítač je - nevím.
Nedělám nic, jako obyčejně.
Jako obyčejně, budoucnost - mlhavá.
Trochu mě bolí hlava a trochu duševně zvracím. Příliš slunečno. Příliš mlhavo a nereálno - či spíše značně reálno, jednolitě.
Nohy, ruce. Prsty. Obrazovka. Opice.
Protože to slunce je opravdu nesnesitelně zářivé, povedlo se mi dneska přiblížit k holubovi, který mě, oslněn, neviděl. Kdybych byla veselejší povaha, měli bychom ho už doma. Třebaže nevím co s ním pak jako dělat.
Mimochodem, co máte na ploše? Mně se povedlo ukořistit wallpaper s fretkovou paní Da Vinciho. Zvláštní, jak ta žena je svému mazlíčkovi podobná.

2 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Fíha. Andy, cos pila? :D
Ne, v pohodě. Já jen reaguju na tu opici...
Nedivila bych se, kdyby měla Iva na ploše Monu Lisu...:). Ale já mám teda klasiku, manga od Aetherealit :D. Co mám vedle, si nepamatuju. Ale měla jsem mnohokrát vlastnomyšně dělaný wally, akorát těm "profešnl" se nikdy nevyrovnaly.
"Fretková" paní je pěknej obraz... I když možná by Mona Lisa byla lepší :P. Můj názor.
Btw, mám se dneska obtěžovat na icq?

Norhi řekl(a)...

Ne, bohužel tento týden je šprtací. Až příliš, co se mě týče...
Monu Lisu neměli ve velikosti wallpaperu a hledat se mi nechce:) Osobně si ji ani přesně nevybavuju...