28. března 2008

Lidé mají sklony nevěřit svým očím.
Občas mě to taky potkalo, že nevěřím faktům. Což znamená, že důvěra v realitu pramení z pravděpodobnosti, takzvaná pravděpodobnost pak ze zkušenosti. A zkušenost je různá. Realita je taky různá.
Dneska jenom spím. Jak blázen, od začátku do konce. Ve stoje, vsedě, vleže... je to jedno.
Dala jsem adresu těchto i meziprostorských stránek známým ve škole. Hm. Doufám, že mě neodsoudíte za ty blbosti, co tu den ode dne vykládám.
Eh.
Konkordia je výjimečný člověk. Už tím jménem. A vydržela toho tolik, jako nikdo z nás - taková sebeobětavost není vidět často. Nevím, zda její knížka byla přeložena do češtiny. Zdejší obyvatelé by si ji, myslím, vyložili po svém. Ale ne-omezenci by se našli. Určitě.
Na netu se mi nepodařilo najít žádnou její fotku zamlada. A skenovat se mi nechce.

Co víc? Přemýšlela jsem o novém designu, ale nějak se mi absolutně nechce... Možná někdy... později...
Inu, děkuji za pozornost.

Žádné komentáře: