9. června 2008

Proč mám občas pocit, že mě zná celý net, a dobře se přitom baví? Paranoia? Vzhledem k údajům z počítadla tomu tak ale není. Objeví se tu deset osob za den a napíše maximum jeden. Ke všemu, rozumová obsažnost věcí tady vykládaných se pohybuje kolem nuly, možná jde i do záporu.

Zjišťuju, že je pro mě čím dál tím těžší tu psát jakoukoliv pravdu o svém životě. Většina z ní totiž sestává z kousků, které člověk nerad sdílí. Nebo ty sdílné kousky už nestojí za zmínku. Nevím.
Každopádně, ode dneška mám prázdniny. Poloviční. Zůstávají tu ještě externí zkoušky, jejichž termín se neúprosně blíží a já, zdá se, toho vím čím dál míň. No, budeme se snažit to napravit...

Kdybyste ani za měsíc tu nenašli nic nového, nedivte se. Pomalu s blogováním končím. Sice to neříkám nijak oficiálně, ale už tak nějak nemám sílu.

2 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Jo no, když člověka něco nebaví, pak se k tomu těžko nutí... Neodsuzuju tě, ale tvé "bláboly" mi budou chybět :).

Známe takové příspěvky... Určitě jsi jich několik četla u mě :D. Takové ty paranoidní "vím, že tu chodí lidi, co mě nemají rádi, a čtou to jen pro zvrácenou srandu". Ble. Paranoia je někdy dobrá věc, ale co se týče návštěv blogu, může mi být ukradené, jestli mě návštěvníci milují nebo nenávidí. Už jsem se s tím vyrovnala :D.

No, užij si nějaké to volno, pokus se i učit :D a zajdi občas na icq, když už ne na blog :).

Norhi řekl(a)...

Už nevím, jak se vykroutit, abych nemusela říkat pravdu:) Pocity jaksi poslední dobou zanikly, blbost zase vznikla, relativita nepomáhá (uaaaaaa), celkově žeru čaj a houby to pomáhá.
Možná to tady zavřu a bude... Kdo chce, nechť píše na mail.

S tím učením to tak valné nebude... No, drž mi palce. Jsem na icq poslední dobou pořád, ale ty nikde. Což mi je prd platný, jelikož jsi jediný člověk, který mě "vidí". Ostatní používám jenom k úkolům, teď už ani to ne...