20. června 2008

Trochu mě bolí hlava. Za chvíli se asi z toho učení zblázním - ne proto, že by ho bylo moc, ale někdy prostě nevím, CO se mám učit. Například angličtina. Čtyři listy kecacích otázek nám dali teprve včera - za týden do samotné zkoušky. Heh. Normálně se na učení tohodletoho odvádí cca půldruhého měsíce. S pomocí učitele.

Samozřejmě, že se to nezvládnu naučit. Budu se snažit tedy vpravit do anglického kecání všeobecně, na jednotlivá témata si jen abstraktně napíšu pár nutných slov. První třetinu jsem za včerejší večer a dnešní ráno sice rozepsala, ale to je jedno, dál se s tím patlat nebudu. Stejně mi 1 z politických důvodů nedají.
A zbývá mi přece ještě dvě zkoušky hned před tím, jedna hned potom. Takže se nemůžu soustředit jen na aj. Dneska večer zase prolezu algebru. Držte mi palce.

Občas si říkám, zda není nejlepší se na to úplně vykašlat... ale asi ne.

2 komentáře:

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

No, jak se znám já, nejspíš bych se na to vykašlala :D... Ale držím palce, ať to zvládneš. Převálcuj ty lamy. Mně by bylo nakonec i jedno, co za to dostanu, jen by mě strašně potěšilo vidět jejich ksichty, když by poslouchali, jak perfektně to umím :D... No, hodně štěstí.

Norhi řekl(a)...

Díky moc:))