24. července 2008

...

Jen se ohlašuju, jelikož jsem tu jen na vteřinku - zkopírovat texty nějakých knížek a zkontrolovat poštu. Tento komp stále někdo hackuje, tak se bojím, zda mi neukradnou hesla - i když, jestli to bylo možné, už se tak stalo. Teta tady sice má antivir, ale nějak ho snad nepoužívá... nebo se mi to zdá...
Radost z kolekce Feynmanů, objevených na půdě, mi zkazil fakt, že jsou očividně napadeni takovými těmi broučky, co žerou knižní lepidlo. Asi budeme muset dezinfekovat celou polici... No, snad nezničí ostatní knížky... (sakra, to bude řevu, když se naši dozví, že Feynmanovky stojí vedle drahé série dětské literatury...no nic, zvyk máme).
Kopla jsem jeden obrázek na manga.cz, tak se tam kdyžtak podívejte. Bello, tvoje příspěvky jsem si zkopírovala na flashku, takže číst budu až potom. Nezlob se, že jsem nezanechala komenty.
Tak, mějte se tu dobře!

2 komentáře:

Geraldo Maia řekl(a)...

Hello Nuiko,
It is a great pleasure to be visiting your nice and interesting blog.
Best wishes from Brazil:
Geraldo

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Zajímavé. Na českém blogu psát anglicky komentář, že je blog zajímavý. Mě by zase zajímalo, jak ho, u všech bohů, mohl přečíst...

Pardon, nic osobního, jen rejpací nálada :).

Ségra, ty jseš číslo :)). No, snad se zas jednou ukažeš. Jdu se juknout na manga...