28. září 2008

Podněcování národnostní nenávisti

Promiňte, ale jestli tohle není nacistická propaganda, tak jsem papež římský.

Je snad normální, aby něco takového psala zpravodajství? Přečtěte si to. Pozorněji.
A odpovězte mi na otázku: vy sami chcete radar? Vy chcete, aby Česká republika byla prvořadým cílem pro nepřátelské rakety, vypukne-li válka? Chcete lízat paty jiným státům? Ne?
Tak vidíte. Na to ani nepotřebujete ruskou rozvědku.

Mě vždycky spíše udivovalo, jak jsou česká média pro radar. Například časopis Reflex, klasický příklad zaslepenosti. Nebo pan Havel a jeho vystoupení. Vždycky mi připadalo, že právě onoho "odporu", naprosto spravedlivého proti, je nějak málo. Vida, teď se ukázalo, že je ho příliš moc.
Někdo hraje na české předvzatosti. Někdo tahá za jemné nitky historie a podvědomého nacismu. Někdo chce zavařit něco opravdu nekalého, a já, přiznám se, nechci být tam, kde to vybuchne.
A tímhle tempem to vybuchne velmi brzo.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Celej radar je mi jako zapřísáhlýmu anarchistovi ukradenej. Bohužel tohle už neni posraná politika, ale zločinnost s odkrytejma kartama. Netušim, jak je možný, že si tohle někdo dovolí. Tvůj pocit bezmoci chápu. NG

Anonymní řekl(a)...

Ale postupně se připravuju, pouštim si Hrdiny nové fronty:
"Jsme generace s podepsaným úmrtím,
Jsme příští války oběti!"

Máme to spočítaný :)

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

To je ale veselo, že to máme spočítaný :)). Obdivuju ten cynismus, pokud je to myšleno jako cynismus... :D

Už asi nemá cenu nadávat. Tohle je tak špinavý, že se mi chce zvracet. N.G. má pravdu s těma odkrytejma kartama, vždyť tohle je až neuvěřitelný. Teď mi řekněte, na co si to tam, kurňa, hrajou? Jsou to gangy děcek, co se perou o území a pověst, přičemž je jim naprosto ukradené, kolik obyčejných lidí přitom půjde pod kytičky. To je hnus.
Jak kdesi psal Terry, nejlepší by bylo poslat tyhlety šéfy, co chtějí válčit, do nějaké ohrádky, dát jim klacky a nechat je, ať si to vybojujou mezi sebou. Lidi se aspoň pobaví a když už bude týct krev, bude to krev těch, co chtěli, aby tekla.

Anna Elinor Farrell řekl(a)...

Napadá mě, že bych asi už měla rychle odtáhnout do toho Irska... Tam, myslím, aspoň zatím žádné radary nejsou... :D.

Norhi řekl(a)...

NG: Poslední dobou mám pocit, že je v politice nějaká nová móda - dělat podlosti a lhát co nejotevřeněji. Nejspíše si všimli, že čím bizardnější je pravda, tím míň jí všichni věří. A pak nastane moment pro rozšíření vlastní verze, znějící mnohem uhlazeněji, a proto, pro některé, pravděpodobněji.
To je nejspíš pravda:) Otázkou je: kdy?

Anfar: Byla by to božská podívaná, přiznávám:)) Ale problém je v tom, že by nevyhrál ten, jenž má pravdu. I když v normálním světě se to taky nestává.
Kdepak, Británie by začala řvát jak motorpila.

Anonymní řekl(a)...

Anfar: Nevim, zdálo se mi, že jsem dezertoval a dopad jsem opravdu nešťastně...

Nuiko: Ten, kdo by snad nějakou pravdu měl, by měl nejspíš větší šanci na vítězství, než v normálním světě :)
NG